Filteren
Trefwoord
7 resultaten
e-bookNederlands184 blz.9789461261595
1e druk
20-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
Mensen zijn niet gevoelig voor jouw rationele argumenten. Je moet inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789463378239
1e druk
13-10-2023
In ongekend risicovolle tijden van ChatGPT, datacriminaliteit en misinformatie leert 'Het Kairos-effect' ons hoe we via een aantal nieuwe principes opnieuw grip krijgen op de volle kracht van onze communicatie en de eindeloze mogelijkheden ervan. Meer
paperbackNederlands76 blz.9789090364735
1e druk
1-10-2022
Veel teams Communicatie worden geregeerd door de waan van de dag. Bestuurders vragen steeds meer advies en ondersteuning. Vakafdelingen en uitvoeringsorganisaties zijn communicatief niet altijd even vaardig en willen graag geholpen worden. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789024463602
1e druk
20-11-2023
Het Strategisch Communicatie Frame is al een decennium lang een belangrijke standaard voor communicatieprofessionals bij de ontwikkeling van zinvolle acties. Meer
paperbackNederlands236 blz.9789089654991
2e druk
6-3-2020
Jezelf zijn én slim opereren op de werkvloer: dat is politieke intelligentie. In dit boek laat Dees van Oosterhout zien hoe je het speelveld in kaart brengt en daar invloed op uitoefent. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789461261021
1e druk
3-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zou het niet geweldig zijn als u de mensen om u heen moeiteloos kunt overtuigen van uw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Meer
gebondenNederlands88 blz.9789462127258
1e druk
11-11-2022
Dierenriem van de advocatuur geeft je niet alleen inzicht in conflictgedrag van advocaten, maar ook in de psychologische aspecten van menselijke communicatie. Meer