Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									3 resultaten
								
								Trefwoord: Social-media-monitoring
				paperbackNederlands160 blz.9789493202368
				2e druk
				5-12-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands181 blz.9789089742223
				1e druk
				2-12-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek behandelt hoe media het openbaar bestuur beïnvloeden en vice versa.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands222 blz.9789047007944
				1e druk
				12-12-2015
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.					 Meer