Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands189 blz.9789492196019
1e druk
25-10-2017
Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Meer
boekNederlands192 blz.9789089656483
1e druk
10-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Bas van Kesteren neemt je in dit boek over weerstand en beïnvloeding mee van herkenbare frustraties naar de basisregels van groepsgedrag. Meer
e-bookNederlands172 blz.9789462201194
1e druk
1-12-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272072
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789492272133
2e druk
31-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Meer
gebondenEngels196 blz.9780470208236
De menigte maakt dat de markt beweegt en bij belangrijke marktkeerpunten, zit de menigte bijna altijd verkeerd. Wanneer het menigtegevoel overweldigend positief of overweldigend negatief is; is dat een signaal dat de tendens uitgeput is en de markt klaar is om zich krachtig in de tegenovergestelde richting te bewegen. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789464872910
1e druk
17-3-2025
Het recente succes van verschillende populisten en populistische bewegingen (Brexit, Trump, Wilders en de AfD) roept de vraag op hoe dit succes valt te verklaren? Meer