Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands182 blz.9789493187870
1e druk
10-10-2020
Na het lezen van dit boek snap je waarom veranderen werkt zoals het werkt. En belangrijker, hoe je hiermee je voordeel kunt doen, voor jezelf, je team en je organisatie. Meer
paperbackEngels176 blz.9789464916164
1e druk
1-10-2024
The book is based on 5 keys to describe how organizations can change and develop by following a human-centered approach. In addition to psychological and neuroscientific insights, the book also offers many illustrative case studies. Meer
e-bookNederlands62 blz.9789082529531
1e druk
In dit compacte boek kijken we vanuit de nieuwste inzichten over gedragsverandering en breinleren naar de mogelijkheden om serious games en actieve werkvormen in te zetten. Meer
6,99
Dit product is uitverkocht
e-bookNederlands291 blz.9789052619965
1e druk
14-11-2012
e-bookNederlands144 blz.9789089652836
1e druk
17-4-2015
In dit boek laat Kasper Klaarenbeek zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten. Meer
e-bookNederlands227 blz.9789052619606
1e druk
4-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek bevat een groot aantal inzichten over dit 'procesmanagement'. De auteurs gaan in op de voordelen daarvan, maar ook de risico's en tekortkomingen lichten zij scherp toe. Meer