Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands209 blz.9789052602806
1e druk
15-3-2008
Dit prikkelende boek is bedoeld voor iedereen die wil weten wat de waarde is van al die opiniepeilingen. Aan de hand van actuele voorbeelden legt Tiemeijer uit hoe opinieonderzoek werkt en waar het fout kan gaan. Meer
51% KORTING
paperbackNederlands120 blz.9789464372564
1e druk
1-12-2021
Wanneer je nieuw bent in Human Design weet je vaak niet waar je moet starten. Human Design kan verwarrend zijn. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789001045630
1e druk
26-6-2024
Het nieuwe (digitale) boek 'Vragenlijsten' biedt studenten en professionals dát wat nodig is om betrouwbare en valide onderzoeksresultaten te verkrijgen. Meer
paperbackNederlands9789037212280
1e druk
27-6-2014
In het boek Basiscalculaties voor de marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals kosten, begroten en budgetteren, kostprijs, verkoopprijs en winst, break-even analyse, balans en kengetallen . Meer