Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands132 blz.9789013151121
3e druk
16-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer is er sprake van misleidende reclame? En hoe verschillen de regels over vergelijkende reclame in zakelijke (B2B) en consumentgerichte (B2C) communicatie? Meer
gebondenNederlands208 blz.9789082373233
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
IE in Bedrijf - Deel 4: reclame is het allereerste handboek voor bedrijven en ondernemers op het gebied van reclame. Meer
paperbackEngels352 blz.9780749472894
1e druk
1-1-2016
The implications of breaching UK advertising laws or regulations can be both costly and time-consuming. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789082329650
1e druk
15-8-2019
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek vertelt Charlotte Meindersma je over alle geschreven en ongeschreven regels, zodat je risicoloos materiaal van anderen kunt gebruiken. Meer
gebondenEngels448 blz.9781788113007
1e druk
5-3-2019
European Fashion Law: A Practical Guide from Start-up to Global Success provides an accessible guide to the legal issues associated with running a fashion business in Europe. Meer
gebondenNederlands600 blz.9789013160000
1e druk
1-12-2020
Deze titel biedt een breed perspectief op het thans geldende non-food productveiligheidsrecht en de interactie ervan met het privaatrecht. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789013144154
2e druk
13-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
De media- en entertainmentbranche kan niet zonder eigen wet- en regelgeving. Deze uitgave biedt een introductie tot alle belangrijke aspecten van dit rechtsgebied. Meer
paperbackNederlands568 blz.9789013122923
1e druk
3-10-2017
De civiele aansprakelijkheid voor een misleidend prospectus is in Nederland sinds 1990 onderwerp geweest van meerdere spraakmakende procedures tegen beursvennootschappen en banken. Meer
paperbackNederlands249 blz.9789462128941
2e druk
9-2-2024
Goederenrecht begrepen behandelt op inzichtelijke wijze dit belangrijke rechtsgebied. Het goederenrecht vormt (samen met het verbintenissenrecht) het juridische fundament onder onze samenleving. Meer
e-bookNederlands126 blz.9789082373271
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit deel gaan de auteurs in op de (on)mogelijkheden van ideeënbescherming, bijvoorbeeld via het auteursrecht. Meer