Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
7 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands376 blz.9789492493484 1e druk 14-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1537
Top 100 35 dagen in de top 100
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'.  Meer
24,95
15,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
37% KORTING
paperbackNederlands492 blz.9789090377407 1e druk 12-12-2023
Verkooppositie Positie #5246
Top 100 1 dagen in de top 100
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw.  Meer
34,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands128 blz.9789047005919 1e druk 19-11-2016
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen.  Meer
15,-
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels288 blz.9781119691495 4e druk 18-6-2021
The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process.  Meer
88,41
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
e-bookNederlands376 blz.9789492493491 1e druk 1-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'.  Meer
20,-
Direct te downloaden
e-bookNederlands126 blz.9789047005810 1e druk 10-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen.  Meer
9,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands169 blz.9789046905180 1e druk 25-6-2016
Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'.  Meer
42,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale