Filteren
Trefwoord
12 resultaten
e-bookNederlands120 blz.9789058755667
1e druk
29-10-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789401490658
1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Meer
23% KORTING
paperbackNederlands370 blz.9789462128354
1e druk
5-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Juridische kennis en ervaring zijn al een tijd niet meer de enige instrumenten om toegevoegde waarde voor cliënten te creëren. Meer
gebondenNederlands294 blz.9789462760660
1e druk
23-5-2015
andere uitgaves beschikbaar
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generation'. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
gebondenNederlands117 blz.9789083272238
1e druk
19-11-2024
e-bookNederlands208 blz.9789461562326
1e druk
2-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
'Social Selling Masterclass' leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789461562319
1e druk
6-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
'Social Selling Masterclass' leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789024427307
1e druk
1-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
'De Onweerstaanbaarheidstheorie' geeft inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waarmee bedrijven worden geconfronteerd. Meer
e-bookNederlands370 blz.9789400113053
1e druk
4-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Juridische kennis en ervaring zijn al een tijd niet meer de enige instrumenten om toegevoegde waarde voor cliënten te creëren. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789078972150
17e druk
21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
gebondenEngels9783319199375
29-10-2015