Filteren
Trefwoord
14 resultaten
paperbackNederlands240 blz.9789024404384
1e druk
19-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is bedoeld voor iedere organisatie waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is: voor zowel productiebedrijven als dienstverlenende organisaties. Meer
paperbackNederlands148 blz.9789024434534
1e druk
18-3-2021
Toyota staat bekend als één van de meest succesvolle autoproducenten ter wereld. De Lean productiewijze wordt door menig producent gekopieerd om zo de effectiviteit en efficiëntie van Toyota te evenaren. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789090341866
6e druk
15-2-2021
Lean Six Sigma is een combinatie van twee van de bekendste en meestgebruikte methodieken op het gebied van procesverbetering. Meer
paperbackNederlands329 blz.9789001078386
3e druk
17-3-2023
'Procesmanagement' biedt een helder overzicht van de primaire, secundaire en bestuurlijke processen in bedrijven en organisaties. Studenten leren deze processen schematisch weer te geven, te analyseren en te (her)ontwerpen. Meer
e-bookNederlands238 blz.9789052618111
1e druk
7-12-2010
Iedereen moet tegenwoordig unieke producten en diensten leveren, van de hoogste kwaliteit, tegen de laagste prijs, met gegarandeerde bezorging - dát zijn de markteisen, maar hoe speelt uw organisatie daarop in? Meer
e-bookNederlands264 blz.9789462201064
1e druk
26-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is bedoeld voor iedere organisatie waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is: voor zowel productiebedrijven als dienstverlenende organisaties. Meer
gebondenNederlands472 blz.9789082900804
2e druk
10-9-2018
Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en vertelt precies hoe ze kunnen worden toegepast. Meer
e-bookNederlands92 blz.9789082038873
3e druk
23-2-2015
Lean IT ties in well with other EXIN examination programs, such as ITIL® and EXIN IT Service Management based on ISO/IEC 20000. Lean IT optimizes your IT Service Management processes. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789043029759
1e druk
27-7-2013
Lees hoe u het kunt inpassen in uw strategie en hoe u doelen sneller en efficiënter kunt realiseren, hoe groot uw bedrijf ook is. Meer
41% KORTING
e-bookNederlands232 blz.9789401810685
1e druk
1-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
The Lean Six Sigma Green Belt training is often followed by project leaders, department managers, process owners, design engineers, process engineers and quality engineers. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789052619415
1e druk
30-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
LEAN is een uit de industrie afkomstige denkwijze en een set van instrumenten die helpt om medewerkers te mobiliseren hun processen en producten continu te verbeteren. Meer
paperbackNederlands243 blz.9789492240309
3e druk
6-4-2021
Dit oefenboek bevat 140 oefeningen en uitwerkingen en is een waardevolle aanvulling voor diegenen die een Lean Six Sigma Green of Black Belt training volgen. Meer
e-bookNederlands162 blz.9789401810616
1e druk
31-8-2021
andere uitgaves beschikbaar
De Lean Six Sigma Yellow Belt - Mindset, vaardigheden en skill set behoort tot de serie Climbing the Mountain en het volgt de vaardigheden van Lean Six Sigma Academy (LSSA). Meer
paperbackEngels255 blz.9789401809825
1e druk
30-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
It is important for businesses and organizations to continuously focus on customer satisfaction by supplying products or services with outstanding quality, cost efficiently and delivered within the agreed lead time. Meer