Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackEngels320 blz.9781118968055
1e druk
6-7-2023
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Value Proposition Design' is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generation'. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789462760158
1e druk
27-11-2014
andere uitgaves beschikbaar
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generation'. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789047010975
1e druk
23-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Meer
gebondenNederlands130 blz.9789080879065
1e druk
1-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
De Countdown is een handboek en leert je in 20 stappen hoe je met een sterk belscript je bel-angst kunt overwinnen en resultaat boeken. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789044658446
1e druk
4-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
Telling is not selling is een enorme verzameling heldere voorbeelden en mooie verkoopverhalen uit de praktijk. Meer
paperbackNederlands69 blz.9789463150484
1e druk
7-11-2019
Monika Chao-Duivis heeft eind oktober 2019 afscheid genomen als directeur van het Instituut voor Bouwrecht. In deze publicatie zijn haar overpeinzingen opgenomen over de 22 jaar waarin zij die functie vervulde. Meer
paperbackEngels191 blz.9780857085627
1e druk
23-5-2014
'Gear Up' is een fraai vormgegeven, boeiend en praktisch werkboek voor iedereen die van de grond af een onderneming wil opbouwen of een bestaande onderneming wil laten groeien. Meer
paperbackNederlands264 blz.9789021407210
1e druk
23-1-2018
Wie 'De Wolf van Wall Street' heeft gelezen of gezien, weet: Jordan Belfort kan verkopen. (Misschien soms wel iets te goed.) Meer