Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands189 blz.9789492196019
1e druk
25-10-2017
Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272072
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272065
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackEngels480 blz.9781119790778
2e druk
23-12-2021
The book offers realistic industry examples from hotels, restaurants, and other hospitality industry segments that use differential pricing as a major revenue management tool. Meer