Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands304 blz.9789024425884
10e druk
9-4-2019
De auteurs schetsen in elk hoofdstuk de geschiedenis van een medium, brengen aanbod en gebruik in beeld en sluiten af met de wetgeving, brancheorganisaties en te verwachten ontwikkelingen. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789492196019
1e druk
25-10-2017
Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789401456098
1e druk
3-12-2018
Jonge kinderen en tieners leven meer en meer online. Ze groeien op met games, apps en filmpjes, en komen daardoor in een voor volwassenen minder bekende, virtuele leefwereld terecht. Meer
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer
gebondenEngels252 blz.9780471747192
1e druk
Jarenlang hebben bedrijven tegen hun klanten gepraat en dit communicatie genoemd. Nu is er het weblog - een kans voor uw bedrijf om mét uw klanten te praten en hen te laten reageren. Meer
paperbackEngels240 blz.9781509501274
1e druk
28-4-2017
This book explores the weird and mean and in-between that characterize everyday expression online, from absurdist photoshops to antagonistic Twitter hashtags to deceptive identity play. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789044654141
1e druk
26-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Christian Van Thillo is de grootste mediaondernemer van de Lage Landen, maar ook een mysterie. De geheimzinnige Belg is eigenaar van de Volkskrant, AD, Het Parool, Trouw, NU. Meer