Filteren
Trefwoord
9 resultaten
gebondenNederlands304 blz.9789461181992
2e druk
1-10-2015
Goede lessen opbouwen door slim gebruik te maken van wat de huidige wetenschap ons hierover kan leren? Dat kan aan de hand van de tien concrete vragen uit dit boek. Meer
paperbackNederlands259 blz.9789059318625
1e druk
30-7-2015
In 'Om de kwaliteit van het onderwijs' komen meerdere thema's aan de orde, zoals de factoren die samen de kwaliteit bepalen: input, proces, resultaten en omgeving. Meer
gebondenNederlands76 blz.9789461182036
1e druk
30-9-2017
Maak kennis met de visie van onderwijswetenschapper John Hattie. In deze beknopte uitgave van Leren zichtbaar maken vindt u zijn belangrijkste ideeën terug. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789074233958
2e druk
19-7-2013
In dit boek worden de strategieën uitgewerkt die elke leraar tot een pedagogisch/organisatorisch goede leraar maken. Meer
paperbackNederlands86 blz.9789081712026
1e druk
29-6-2021
Combinatiegroepen onderwijs dwingt scholen tot het maken van een keuze en soms zelfs tot het ontwikkelen van een hernieuwde visie op onderwijs Meer
paperbackNederlands340 blz.9789024428830
5e druk
4-2-2020
'Een leraar van klasse' biedt docenten praktische handvatten voor hun dagelijks werk. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789462721760
1e druk
29-10-2018
andere uitgaves beschikbaar
Met de in dit boek beschreven methode geef je gegarandeerd een training die staat als een huis én gaan jij en je deelnemers volkomen opgeladen en voldaan naar huis. Meer
gebondenNederlands175 blz.9789461180988
1e druk
24-10-2013
Beschrijft de relatie tussen bovenschools leiderschap en leerlingprestaties. Meer
spel (H)Nederlands64 blz.9789058715883
2e druk
4-12-2012
'Aan het werk met actiekaarten' bestaat uit een boek en 64 werkvormenkaarten die een trainer direct kan gebruiken om kennis te toetsen of op een creatieve manier te verwerken. Meer