Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands240 blz.9789001877569
1e druk
7-4-2017
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789492196057
1e druk
12-9-2015
Hoe kan het toch dat klanten zich nog altijd laten beïnvloeden? In 'Voodoo-marketing' wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. Meer
e-bookEngels154 blz.9789491560118
1e druk
13-6-2013
Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789000377152
1e druk
29-3-2023
In 'Immuun voor nepnieuws' kaart Sander van der Linden dit wereldwijde probleem aan en biedt hij tegelijkertijd een oplossing. Meer
gebondenNederlands278 blz.9789401472357
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492873026
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. Meer
39,99
Dit product is uitverkocht