Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									6 resultaten
								
								Trefwoord: Native-advertising
				e-bookNederlands176 blz.9789492196057
				1e druk
				12-9-2015
						
						Hoe kan het toch dat klanten zich nog altijd laten beïnvloeden? In 'Voodoo-marketing' wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789001877569
				1e druk
				7-4-2017
						
						Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker.					 Meer
							
			
								
				e-bookEngels154 blz.9789491560118
				1e druk
				13-6-2013
						
						Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands384 blz.9789000377152
				1e druk
				29-3-2023
										
			
						In 'Immuun voor nepnieuws' kaart Sander van der Linden dit wereldwijde probleem aan en biedt hij tegelijkertijd een oplossing.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands278 blz.9789401472357
				1e druk
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten.					 Meer
							
			
								26% KORTING
			
				paperbackNederlands200 blz.9789492873026
				1e druk
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak.					 Meer
							
			
								
										39,99
				
						Dit product is uitverkocht