Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789045051932
23e druk
25-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
Ook dit boek staat weer vol met even onnuttige als amusante analyses van ons taalgebruik. Niet over hoe mensen met elkaar zouden moeten praten, maar over hoe ze dat per ongeluk doen. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789461262936
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo’n naam? Meer
e-bookNederlands114 blz.9789082373264
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Wat is eigenlijk het verschil tussen een handelsnaam en een merk? Hoe ga je goed om met de naam van je bedrijf en van je producten? Meer
e-bookNederlands160 blz.9789461263148
1e druk
18-12-2018
andere uitgaves beschikbaar
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo’n naam? Meer
paperbackNederlands256 blz.9789023487050
13e druk
5-6-2014
Freakonomics is het leukste en verhelderendste boek over economie dat je je kunt voorstellen. Een mix van essentiële feiten en een meeslepende vertelling. Meer
audio-downloadNederlands9789463270809
1e druk
29-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789043933681
1e druk
3-9-2024
Voortreffelijk, tijdloos en duurzaam: Rolex is een van de meest herkenbare en gewilde luxe horlogemerken ter wereld. Meer