Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands208 blz.9789492196088
1e druk
16-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
paperbackNederlands635 blz.9789491560156
3e druk
23-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt u met hulp van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in de 'New Brand World' en leert u de regels van de 'game of the name'. Meer
38% KORTING
gebondenEngels320 blz.9781591391456
1e druk
Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren. Meer
gebondenNederlands394 blz.9789090393216
1e druk
1-10-2024
Met de Hero Brand Approach ontdek je de held in je merk. De kern van deze aanpak is The Story Triangle, de drie-eenheid waarmee alle gedenkwaardige en spannende verhalen zijn gemaakt. Meer