Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands160 blz.9789461262936
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo’n naam? Meer
e-bookNederlands160 blz.9789461263148
1e druk
18-12-2018
andere uitgaves beschikbaar
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo’n naam? Meer
paperbackNederlands340 blz.9789001862688
1e druk
21-5-2016
'Merkpositionering' is een beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie. Meer
gebondenNederlands222 blz.9789463190220
1e druk
25-6-2016
Het belang van taal en - vaak erg gespecialiseerde - communicatie is onmiskenbaar voor de economie. Maar hoe kan taal nu verbonden worden met business? Meer