Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands228 blz.9789043027670
1e druk
28-3-2013
Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Meer
paperbackNederlands83 blz.9789082744507
1e druk
7-9-2017
Merkmanagers en directies beseffen steeds meer dat het merk een waardevolle bijdrage aan het bedrijfsresultaat kan leveren. Meer
24% KORTING
gebondenEngels334 blz.9780471690160
Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien. Meer
gebondenNederlands176 blz.9789082340327
1e druk
4-7-2019
Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Meer
paperbackNederlands124 blz.9789090386621
1e druk
7-6-2024
Wie wil ik als merk zijn, voor wie, waarom en in welke woorden kan ik die boodschap het best aan mijn klanten overbrengen? Dit boek helpt je op een praktische en snelle manier deze vragen te beantwoorden. Meer