Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenNederlands200 blz.9789082033724
1e druk
28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Meer
e-bookNederlands231 blz.9789401408332
3e druk
19-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Converseren met consumenten staat in dit boek centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden. Meer
e-bookNederlands321 blz.9789401417068
1e druk
28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Meer
paperbackEngels249 blz.9780749477172
3e druk
3-3-2013
Market to Generations Y and Z more effectively by learning how to remain a relevant, appealing brand in the eyes of the most sceptical generations. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789464438468
1e druk
21-12-2022
Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en change maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt. Meer
gebondenEngels228 blz.9781118583425
1e druk
17-3-2014
We are rebranding. For nonprofit organizations, that should mean something like, Were going to improve our marketing and help people love our cause. Meer