Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands122 blz.9789492221346
1e druk
8-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789020927023
1e druk
28-5-2025
In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm. Meer
paperbackNederlands83 blz.9789082744507
1e druk
7-9-2017
Merkmanagers en directies beseffen steeds meer dat het merk een waardevolle bijdrage aan het bedrijfsresultaat kan leveren. Meer
24% KORTING
gebondenEngels240 blz.9780470686195
2e druk
Deze praktische gids laat zien hoe merkmanagement kan helpen om de performance van uw bedrijf te verbeteren. 'The Brand Gym' biedt inspiratie, een concreet stappenplan en tal van succesverhalen op terreinen als portfoliostrategie, positionering en merkinnovatie. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789052617374
2e druk
5-1-2010
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789052619927
1e druk
5-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment, voor de juiste prijs is de belofte die neuromarketing in petto heeft. Meer