Filteren
Trefwoord
9 resultaten
e-bookNederlands160 blz.9789463190367
1e druk
10-5-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt aan de hand van 20 voorbeelden geïllustreerd wat er allemaal mis kan gaan bij het denken in termen van oorzaak en gevolg. Meer
e-bookNederlands4 blz.9789059725966
1e druk
21-12-2011
Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd. Meer
e-bookNederlands9789024464982
1e druk
7-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
Laat je verbazen, verwonderen en inspireren door de praktijkverhalen en bevindingen uit onderzoek langs belangrijke organisatie- en veranderkundige thema’s zoals strategie, communicatie, cultuur en leiderschap. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789461261021
1e druk
3-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zou het niet geweldig zijn als u de mensen om u heen moeiteloos kunt overtuigen van uw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789492221421
1e druk
7-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
In Mindhacking combineert de auteur zijn ruime praktijkervaring met beïnvloeding met de aanwezige wetenschappelijke kennis over beïnvloeding en neuropsychologie. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789462200180
1e druk
6-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment, voor de juiste prijs is de belofte die neuromarketing in petto heeft. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789082634747
1e druk
20-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789000390458
1e druk
16-4-2024
Als alledaagse taal stiekem het gedrag van mensen beïnvloedt, noemen we dat bromvliegtaal. Want woorden en uitdrukkingen werken soms als de bekende vlieg in de wc: ze veranderen ‘vanzelf’ gedrag zonder dat je precies snapt hoe. Meer
paperbackNederlands350 blz.9789083052502
1e druk
27-3-2020
Ben jij klaar voor het geheim van de IMU? Dit boek neemt je mee in de Online Marketing Tornado. Meer