Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands160 blz.9789493202368
2e druk
5-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789081551342
1e druk
12-11-2020
Trainers en L&D-professionals zijn altijd op zoek naar de gaafste manier van trainen. Hoe zorg je én dat deelnemers bruisen van energie én dat de training meetbare resultaten oplevert? Meer
paperbackEngels158 blz.9789492004918
1e druk
27-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
These are the key issues for customer signals management: a method which renders customer experience steerable in terms of both customer satisfaction and cost efficiency. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789403806020
1e druk
30-5-2025
Marketingplan in beeld is een strategisch én praktisch handboek voor moderne marketeers en ondernemers. In een heldere structuur krijg je inzicht in alle fasen van een succesvol marketingplan. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789083485812
1e druk
16-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek leert je te denken met een kunstenaarsmindset. Je ontwikkelt je waarnemingsvermogen, verbeeldingskracht, bezieling, exploratie en bewustzijn. Meer
paperbackEngels164 blz.9780787983147
1e druk
Als alles wat ooit gezegd en geschreven is over de kunst en wetenschap van het werven van fondsen gesorteerd zou kunnen worden, zodat alleen de echt nuttige informatie (wat iedere fondsenwerver zou moeten weten) overbleef, zou er slechts een klein aantal de beschrijving 'goudklompjes van informatie' verdienen. Meer
paperbackEngels332 blz.9789083320304
1e druk
13-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
It is said that actions speak louder than words. Theory has its place, but experience serves invaluable. Meer
paperbackEngels176 blz.9789063696801
1e druk
6-10-2023
Discover why intentional event design is crucial and how you can create positive organisational changes. Meer
gebondenEngels256 blz.9781394187003
1e druk
18-5-2023
The author explains how to use your organization’s mission as your north star and build an exciting, growing, and thriving nonprofit. Meer