Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands198 blz.9789492528964
1e druk
25-1-2022
In dit boek vertelt Bas Hakker, zonder de alwetende goeroe uit te hangen of kansloze beloftes te doen, hoe je zelf aan de slag kunt met contentmarketing. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789082033724
1e druk
28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789492272133
2e druk
31-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789090365336
1e druk
23-12-2022
Overal om ons heen zien we activaties en promotionele producten. Logisch, want het zijn zeer effectieve marketingmiddelen. Martin de Winter laat in dit handboek de marktingkracht zien van activaties en promotionele producten. Meer
36% KORTING
paperbackNederlands196 blz.9789493282087
1e druk
18-11-2022
Dankzij Podcasten voor communicatieprofessionals word je razendsnel meegenomen in de ontwikkeling, productie, promotie en distributie van jouw podcast. Meer
paperbackNederlands520 blz.9789059404533
4e druk
25-11-2010
Het 'Handboek Zoekmachinemarketing' wordt alom geprezen om zijn volledigheid, deskundigheid en praktijkgerichte oplossingen. De vierde editie is volledig geactualiseerd, zodat u volledig up-to-date bent ten aanzien van zoekmachineoptimalisatie en adverteren voor zoekmachines, Universal search en sociale media. Meer