Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									5 resultaten
								
								Trefwoord: Mediakeuze
				gebondenNederlands548 blz.9789001022754
				9e druk
				26-5-2023
										
			
						De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands211 blz.9789059318717
				14e druk
				25-2-2015
						
						Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet.					 Meer
							
			
								29% KORTING
			
				paperbackNederlands182 blz.9789001875374
				7e druk
				24-1-2017
										
			
						Alle vormen van bedrijfscommunicatie komen aan bod: van direct mail tot jaarverslag, van persbericht tot ghostwriting, tot het effectieve gebruik van nieuwe media.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands172 blz.9789001875190
				1e druk
				20-4-2017
						
						'Storytelling voor professionals' beschrijft wat storytelling (van oudsher) is, wat het met ons doet en hoe je het gericht in kunt zetten in uiteenlopende professionele contexten om een verhaal te vertellen over een product, bedrijf of persoon.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands126 blz.9789047005810
				1e druk
				10-10-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen.					 Meer