Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackNederlands184 blz.9789464375787
1e druk
11-8-2022
Anneloes Zuiderveen laat zien dat je helemaal geen zichtbaarheidsprobleem hebt. Dat is één van de valkuilen waarover zij in dit boek vertelt, met praktische voorbeelden
van haar klanten én van haar eigen ondernemingen. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789089656124
1e druk
27-1-2022
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789462763364
1e druk
11-12-2019
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Meer
paperbackEngels128 blz.9789463838689
1e druk
24-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
This book is full of inspiring, actionable examples, that reveal how major brands have tackled their High-Value Customer marketing. It brings hands-on tips and tricks to develop a High-Value Customer journey. Meer
gebondenEngels279 blz.9780470247532
1e druk
U bent een succesvolle ondernemer met verstand van zaken, maar u aarzelt over uw marketing. Met 'Marketing for Rainmakers' brengt u uw onderneming op een hoger marketingplan dat zich richt op klantbehoefte. Meer
paperbackEngels368 blz.9780470401156
3e druk
Trek nieuwe klanten aan en vergroot uw verkoop met een doortimmerd marketingplan. Wilt u een krachtige marketingcampagne opzetten? Deze toolkit laat u zien hoe u stap voor stap effectieve marketingstrategieën toepast. Meer
gebondenNederlands159 blz.9789055943586
1e druk
18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt. Meer
26% KORTING
paperbackNederlands200 blz.9789081951128
1e druk
30-5-2015
Wat zorgt er precies voor dat een klant koopt? Het antwoord: retailmerchandise en retailstyling. In goed Nederlands: het dagelijks maken van theater in uw winkel. Meer
paperbackEngels158 blz.9780857080615
3e druk
10-3-2010
Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789401498005
1e druk
16-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Meer
paperbackEngels330 blz.9781516542772
1e druk
30-9-2020
Presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes students with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes, and is steeped and grounded in academic rigour. Meer