Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands300 blz.9789055163540
1e druk
24-9-2024
andere uitgaves beschikbaar
'De Complete Marketing Methode NIMA A-B-C' is met zeer veel aandacht ontwikkeld voor zowel studenten, professionals als opleiders die hun inzicht in het marketingvak willen verdiepen, zowel voor het heden als voor de toekomst. Meer
paperbackEngels368 blz.9780470401156
3e druk
Trek nieuwe klanten aan en vergroot uw verkoop met een doortimmerd marketingplan. Wilt u een krachtige marketingcampagne opzetten? Deze toolkit laat u zien hoe u stap voor stap effectieve marketingstrategieën toepast. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047005452
1e druk
22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. Meer
paperbackEngels248 blz.9789001802448
2e druk
17-8-2012
'Corporate Communication Worldwide' covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789090365336
1e druk
23-12-2022
Overal om ons heen zien we activaties en promotionele producten. Logisch, want het zijn zeer effectieve marketingmiddelen. Martin de Winter laat in dit handboek de marktingkracht zien van activaties en promotionele producten. Meer
36% KORTING
paperbackNederlands251 blz.9789037262995
1e druk
17-8-2022
Basisboek Marketing laat je kennismaken met de wereld van de marketing. Er wordt uitgelegd wat een markt met vraag en aanbod is en welke organisaties daar allemaal actief zijn. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
gebondenEngels175 blz.9780470237908
1e druk
De klassieke oude verkooptechnieken waarmee we zo bekend zijn, werken niet meer. Met cold calling komt u nergens, met deur-tot-deur verkopen schiet u niets op en de meeste consumenten van deze tijd worden niet warm van de meeste traditionele teksten en verkooptechnieken. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789461262233
1e druk
26-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer