Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands364 blz.9789000337644
35e druk
15-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit detectiveverhaal verklaart de basisprincipes van de beperkingentheorie, die Goldratt heeft ontwikkeld. Voor de manager die meer zicht wil krijgen op de bedrijfsprocessen. Meer
e-bookNederlands150 blz.9789089650702
1e druk
8-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789463672085
1e druk
24-10-2018
Dit onvergetelijke verhaal is een must voor iedere topmanager, bestuurder of commissaris die de magie van persoonlijk leiderschap met een paar simpele stappen in de praktijk wil brengen. Meer
gebondenNederlands121 blz.9789089650191
1e druk
3-4-2009
andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Meer
gebondenNederlands184 blz.9789047016861
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek onthult 10 geheimen die je helpen problemen te benaderen met het soort positief, vooruitstrevend denken dat leidt tot échte prestaties – op het werk en thuis. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789464911220
1e druk
14-11-2023
Jeroen laat in deze verrassende combinatie van fictie en non-fictie zien hoe het managementteam stap voor stap de oude werkelijkheid binnen de organisatie kan inwisselen voor een nieuwe. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789000368044
3e druk
14-12-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek leert u uw eigen voorkeuren en die van uw collega’s herkennen en krijgt u handvatten aangereikt waardoor u beter begrijpt waarom ieder doet zoals hij doet. Meer