Filteren
Trefwoord
4 resultaten
gebondenNederlands222 blz.9789463190220
1e druk
25-6-2016
Het belang van taal en - vaak erg gespecialiseerde - communicatie is onmiskenbaar voor de economie. Maar hoe kan taal nu verbonden worden met business? Meer
paperbackEngels224 blz.9789492004420
1e druk
11-5-2017
In this book, Farid Tabarki describes how the middle disappears. Travel agents and record companies, as middle men in an antiquated production process, are certainly on the way. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789044630473
1e druk
21-4-2016
Ewald Engelen en Marianne Thieme waarschuwen tegen de onhoudbaarheid van de huidige politieke en financiële keuzes. Meer
paperbackEngels208 blz.9789024419548
1e druk
1-12-2017
'Change of Era' biedt inspiratie om in de kantelperiode waar we in zitten het verschil te kunnen maken. Ieder individu en elk initiatief telt! Meer