Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									6 resultaten
								
								Trefwoord: Lead-scoring
				gebondenNederlands256 blz.9789089656766
				1e druk
				6-4-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Je wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands158 blz.9789090377650
				1e druk
				1-11-2023
										
			
						Het digitale tijdperk verandert de wereld van B2B-verkoop ingrijpend, met Artificial Intelligence (AI) als centrale speler. Dit boek is je onmisbare gids voor het doeltreffend integreren van AI in jouw verkoopstrategieën.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands272 blz.9789024452163
				3e druk
				20-2-2023
										
			
						Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands244 blz.9789083238319
				1e druk
				24-4-2024
										
			
						Het tijdperk van traditionele commerciële teams is voorbij. Ruim 40% van de huidige commerciële werkwijzen is te optimaliseren, of vervangbaar door AI of automatisering.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands206 blz.9789043037624
				3e druk
				29-4-2020
										
			
						Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels240 blz.9781119427681
				1e druk
				16-10-2018
						
						The ABCs of sales have changed. It's no longer: A-Always, B-Be, C-Closing. The new way of selling is: A-Always, B-Be, C-Contributing to your buyer's journey.					 Meer