Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands304 blz.9789013007534
1e druk
1-12-2012
Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789493202368
2e druk
5-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meer
paperbackNederlands444 blz.9789043021692
3e druk
11-3-2015
In deze derde editie wordt versie 19 van SPSS gebruikt, maar wie nog gebruik maakt van versie 17 of 18 kan er ook zonder problemen mee uit de voeten. Meer
paperbackNederlands464 blz.9789043032933
7e druk
31-3-2016
'Principes van marktonderzoek' bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Meer
paperbackNederlands167 blz.9789059315808
7e druk
26-3-2013
Dit boek geeft antwoord op de vraag wat kwaliteitszorg is en hoe je dit binnen de organisatie met succes kunt opzetten. Het boek biedt tal van concrete methodische handreikingen. Meer