Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands128 blz.9789089656780
2e druk
9-3-2023
Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in haar boek Nee zeggen loont de zeven ergste soorten klanten, zodat jij ze kan herkennen en vermijden. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789089657084
1e druk
19-10-2023
Verkopen aan de beste klanten in de markt vraagt om een totaal andere strategie dan verkopen aan alle klanten. De salesstrategie die je eerder hanteerde, werkt niet meer. Meer
gebondenNederlands224 blz.9789090386140
1e druk
3-4-2025
Jouw bedrijf is tot iets in staat wat geen enkel ander bedrijf kan. En zodra je dat haast oneerlijke voordeel kunt grijpen, opent het de deur naar ongekende groeikansen. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789492196156
2e druk
1-9-2016
De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. Meer
gebondenNederlands128 blz.9789089657183
1e druk
11-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin! Meer
e-bookNederlands188 blz.9789090325958
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789090321691
3e druk
24-2-2020
Koop deze bestseller om waardevolle klanten binnen te halen. Het is sales in de praktijk en sales vanuit je hart en staat in de sales boeken top 10 van Nederland. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789024451739
1e druk
29-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn. Meer
e-bookNederlands216 blz.9789461275738
2e druk
20-10-2011
andere uitgaves beschikbaar
De Gunfactor is de belangrijkste reden dat klanten zaken willen doen en blijven doen. De auteur maakt deze ongrijpbare succesfactor inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789490969240
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Meer