Filteren
Trefwoord
8 resultaten
gebondenEngels320 blz.9781591391456
1e druk
Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren. Meer
gebondenEngels203 blz.9780787981396
1e druk
In dit boek worden realistische verhalen gebruikt die de paradox of excellence illustreren; hoe beter de prestaties zijn, hoe hoger de verwachtingen worden (waar niet aan voldaan kan worden). Meer
paperbackEngels9789063694630
1e druk
20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld? Meer
gebondenNederlands244 blz.9789490783525
1e druk
12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789052616322
1e druk
28-8-2012
Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Meer
gebondenEngels224 blz.9781119052555
20-11-2015
Critical Selling is a dynamic and powerful guide for transforming your sales approach and outperforming your competition. Meer
paperbackEngels192 blz.9789461264992
1e druk
2-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
A rock-solid pricing policy is the key to profitable growth. Don't let the market determine your prices and make sure that customers are willing to pay what you ask. Meer
24% KORTING
gebondenEngels352 blz.9781119899297
1e druk
16-8-2022
A practical guide for successfully navigating the single greatest growth and profit improvement opportunity for B2B enterprises: price increases. Meer