Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands216 blz.9789048616459
1e druk
6-1-2015
U krijgt in dit boek geen opsomming van procesmodellen en theorieën maar concrete tips en voorbeelden uit de praktijk. Meer
e-bookNederlands92 blz.9789082038873
3e druk
23-2-2015
Lean IT ties in well with other EXIN examination programs, such as ITIL® and EXIN IT Service Management based on ISO/IEC 20000. Lean IT optimizes your IT Service Management processes. Meer
paperbackEngels285 blz.9780470538807
1e druk
'Changing the Channel' biedt u een gedetailleerde kijk op de twaalf belangrijkste afzetkanalen. De auteurs leggen uit hoe deze kanalen werken, alsmede in samenhang met elkaar. Meer
e-bookNederlands170 blz.9789081056502
1e druk
13-5-2014
De manier waarop retailers en fabrikanten assortimenten en producten selecteren en managen gaat veel verder dan het inkopen en verkopen van door fabrikanten gemaakte producten. Meer