Filteren
Trefwoord
28 resultaten
e-bookNederlands250 blz.9789462201101
3e druk
27-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
'CRM in de praktijk' laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Meer
gebondenNederlands336 blz.9789493282094
1e druk
25-1-2023
Dit boek bevat 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt. Meer
gebondenEngels292 blz.9780684864662
1e druk
Om de verandering van een productgerichte onderneming naar een klantgerichte onderneming soepel te laten doorlopen, hebben de auteurs een model ontwikkeld dat hierbij helpt. Meer
paperbackNederlands411 blz.9789001045265
3e druk
8-5-2025
Deze nieuwe editie gaat in op de impact van geavanceerde automatisering in productie en logistiek, van gerobotiseerde pick-and-pack-systemen tot zelfrijdende bestelwagens en zelfs drones voor bezorging. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024418725
1e druk
3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackNederlands594 blz.9789001593452
6e druk
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789001783181
1e druk
18-5-2011
'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058758910
1e druk
8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands540 blz.9789001298678
7e druk
25-2-2022
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Meer
gebondenNederlands450 blz.9789082298123
1e druk
7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
24% KORTING
gebondenNederlands708 blz.9789001268695
10e druk
25-4-2022
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789089536716
1e druk
24-6-2015
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Meer
paperbackEngels338 blz.9789401800174
1e druk
6-11-2014
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackEngels640 blz.9789001749842
2e druk
26-2-2021
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089653468
1e druk
23-11-2016
Er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen! Meer
paperbackNederlands248 blz.9789401497794
2e druk
30-8-2023
De Groeiparadox beschrijft het fenomeen van groeipijnen. Als een onderneming sterk groeit, heeft ze namelijk de neiging zichzelf af te remmen. Meer
gebondenEngels304 blz.9780471576907
1e druk
'Performance Management' laat zien hoe u tools voor performance management implementeert, of hoe u ze kunt verfijnen wanneer u ze al gebruikt. Met een goed performance management kunt u operationele besluiten verbeteren en deze laten leiden tot hogere resultaten. Meer
gebondenEngels380 blz.9780470518373
1e druk
Dit boek licht veel consultancytechnieken en hulpmiddelen toe. Deze zijn verdeeld over twintig specialismen van advisering, zowel binnen het bedrijfsleven als in de non-profitsector. Meer
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer
paperbackEngels200 blz.9789401812528
1e druk
6-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
In this book, the authors draw upon their extensive experiences in small and medium sized organizations to provide a ‘practical and application-oriented path’ to address the many challenges in the world of IT service management. Meer