Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									14 resultaten
								
								Trefwoord: Klantacceptatie
				paperbackNederlands128 blz.9789089656780
				2e druk
				9-3-2023
										
			
						Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in haar boek Nee zeggen loont de zeven ergste soorten klanten, zodat jij ze kan herkennen en vermijden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands192 blz.9789089657084
				1e druk
				19-10-2023
										
			
						Verkopen aan de beste klanten in de markt vraagt om een totaal andere strategie dan verkopen aan alle klanten. De salesstrategie die je eerder hanteerde, werkt niet meer.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands224 blz.9789090386140
				1e druk
				3-4-2025
										
			
						Jouw bedrijf is tot iets in staat wat geen enkel ander bedrijf kan. En zodra je dat haast oneerlijke voordeel kunt grijpen, opent het de deur naar ongekende groeikansen.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands128 blz.9789089657183
				1e druk
				11-3-2024
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin!					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands140 blz.9789013081312
				1e druk
				30-12-2010
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Iets verkopen gebeurt door een verkooporganisatie of door de verkoopafdeling van een organisatie. Sales control is het vakgebied dat zich bezighoudt met het beheersen van het Market-to-Cashproces en de verkooporganisatie.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands160 blz.9789090321691
				3e druk
				24-2-2020
										
			
						Koop deze bestseller om waardevolle klanten binnen te halen. Het is sales in de praktijk en sales vanuit je hart en staat in de sales boeken top 10 van Nederland.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands288 blz.9789024451739
				1e druk
				29-11-2022
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands188 blz.9789090325958
				1e druk
				23-5-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands216 blz.9789461275738
				2e druk
				20-10-2011
						
						andere uitgaves beschikbaar
De Gunfactor is de belangrijkste reden dat klanten zaken willen doen en blijven doen. De auteur maakt deze ongrijpbare succesfactor inzichtelijk.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels245 blz.9781787423787
				2e druk
				21-7-2020
						
						Without an understanding of regulatory expectations, compliance duties and ethical behaviours, a firm runs the risk of censure, adverse publicity, and client dissatisfaction.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789492196156
				2e druk
				1-9-2016
										
			
						De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands128 blz.9789013055245
				1e druk
				30-7-2008
						
						De auteurs hebben de ketenproblemen uitgezocht en kwamen tot volstrekt nieuwe KPI's voor de optimale besturing van de keten. Toepassing van deze nieuwe ketenbesturing leidt tot substantiële besparingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands144 blz.9789013056952
				1e druk
				2-2-2012
						
						Dit boek geeft u algemene informatie over wat er allemaal komt kijken bij het opzetten van professioneel credit management met behulp van specifieke software.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands188 blz.9789490969240
				1e druk
				23-5-2019
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties.					 Meer