Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenEngels276 blz.9781118923627
2e druk
De tweede druk biedt stap-voor-stap routekaart voor het implementeren, uitvoeren en verder ontwikkelen van een market intelligence programma in uw eigen organisatie. Meer
gebondenEngels350 blz.9780471678915
De financiën van effecten impliceren lenende transacties die om diverse redenen, zoals het verkrijgen van effecten voor een regeling, de financiering van inventarisposities, en het produceren van stijgend inkomen, gemotiveerd zijn. Meer
e-bookEngels77 blz.9781839787447
1e druk
27-11-2024
This book, Global Expansion Route-to-Market Options for Scale-Ups, is the second in a series of four. Meer
e-bookNederlands114 blz.9789082373264
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Wat is eigenlijk het verschil tussen een handelsnaam en een merk? Hoe ga je goed om met de naam van je bedrijf en van je producten? Meer
gebondenEngels336 blz.9780470382059
2e druk
13-2-2009
The Visual Investor, Second Edition breaks down technical analysis into terms that are accessible to even individual investors. Meer
gebondenEngels428 blz.9780470870662
'Corporate actions' is een essentieel boek voor iedereen die betrokken is bij effectenhandel, van nieuw personeel tot degenen betrokken zijn bij de dagelijkse verwerkingsprocessen alsmede degenen die betrokken zijn bij het uitvoerend management. Meer