Filteren
Trefwoord
10 resultaten
gebondenEngels255 blz.9780684856360
1e druk
Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergroot. Meer
paperbackEngels131 blz.9780749939755
1e druk
Seth Godin debatteert in dit fascinerende boek, dat iedereen tegenwoordig een kans heeft om een beweging te beginnen - om een stam van gelijkgestemde mensen samen te brengen en verbazende dingen te doen. Meer
gebondenEngels342 blz.9780071742894
1e druk
In 'Everything I Know about Marketing I Learned From Google' laat marketinggoeroe Aaron Goldman u zien hoe u de lessen van Google kunt benutten om uw klanten en prospects beter te bedienen en meer te betrekken bij u merk. Meer
gebondenEngels182 blz.9780749455071
1e druk
'Public Relations and the Social Web' verkent de nieuwe mogelijkheden die PR-professionals ter beschikking staan. De focus ligt daarbij op Web 2.0 en zogenoemde sociale media. Meer
ingenaaidEngels240 blz.9780750684163
1e druk
Met dit boek leert u hoe u een sucesvolle campagne kan leiden door middel van blogs en forums. Meer
paperbackEngels222 blz.9780789741134
3e druk
4-1-2012
De informatie in dit boek is onder andere gebaseerd op de praktijkervaringen van bedrijven die Facebook gebruiken om hun bedrijfsactiviteiten te verbeteren. Meer
paperbackEngels316 blz.9781118232651
31-12-2010
Merken kunnen worden versterkt en vernietigd door het gebruik van sociale media en interactieve marketing. Netwerksites worden gebruikt als gigantische, gratis focusgroepen. Meer
paperbackNederlands400 blz.9789089651082
3e druk
Nieuwe media jungle overleven? Laat de regels van old school marketing los, dat is goed voor de consumenten, markttransparantie en betere kwaliteit van producten. Meer
67% KORTING
paperbackEngels272 blz.9781118801154
1e druk
30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's. Meer
gebondenEngels272 blz.9780134084503
1e druk
11-6-2015
Reinvent marketing for your radically new environment: smarter, faster, more agile, more customer-driven! Meer