Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands224 blz.9789089654359
1e druk
6-11-2018
Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie … Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen, zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789493202047
1e druk
31-12-2020
andere uitgaves beschikbaar
Design thinking is onder managers aan een opmars bezig. Dat is niet voor niets: design-driven organisaties kennen een hogere omzetgroei, meer loyale klanten en een hoger concurrentievoordeel dan organisaties die zich vooral richten op beheersing. Meer
paperbackEngels296 blz.9789063694890
1e druk
22-10-2018
We think we know services — not a day goes by without using them — until we have to design them. It is then that their realities confront us, teasing us sometimes. Meer
e-bookEngels176 blz.9789493202115
1e druk
29-11-2021
Design thinking is on the rise among managers. And for good reason: design-driven organisations have higher revenue growth, more loyal customers and a higher competitive advantage than organisations that mainly focus on control. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789063695705
1e druk
16-4-2020
Deze editie in de bestselling Think Like a...-serie laat de wonderbaarlijke wereld van ingenieurs zien! Meer