Filteren
Trefwoord
9 resultaten
e-bookNederlands232 blz.9789089650924
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Eén slechte ervaring op uw website, en uw online-klanten zijn weg. Maar online-gedrag is voorspelbaar, en dus te besturen. Hoe u dat doet leest u in dit boek. Meer
paperbackNederlands268 blz.9789024400577
4e druk
1-9-2021
Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Meer
57% KORTING
paperbackNederlands169 blz.9789046905180
1e druk
25-6-2016
Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789463561198
1e druk
27-5-2019
Er zijn tal van boeken die zich richten op big data en het gebruik van gegevensanalyse om websites te verbeteren, of op het gebruik van usabilitytests en UX-onderzoeksmethoden voor verbetering. Meer
e-bookNederlands190 blz.9789461262332
1e druk
25-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Meer
e-bookNederlands248 blz.9789491845840
1e druk
3-5-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek vertelt Stefan van der Stigchel hoe we informatie verwerken, waarom onze ogen meer zien dan we verwerken en wat voor gevolgen dit heeft voor ons dagelijks leven. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789461262592
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789461262233
1e druk
26-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Meer