Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands448 blz.9789401490450
1e druk
7-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
De turbulenter wordende realiteit blijkt bijzonder uitdagend te zijn voor organisaties. Meer dan ooit hebben we leiders nodig die in staat zijn om te navigeren op steeds complexer wordend terrein. Meer
gebondenEngels197 blz.9789082344332
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
In dit tweede deel van The Strategy Handbook presenteert Jeroen Kraaijenbrink een verfrissende en praktische aanpak van strategie-implementatie die het strategieproces uit Deel 1 compleet maakt. Meer
27,95
Dit product is uitverkocht
paperbackEngels320 blz.9789083502113
1e druk
5-3-2025
At the end of his remarkable career, Hans Schönfeld reflects in this book on a theme more relevant than ever: fluidity. This concept impacts individuals and organizations. Meer
e-bookNederlands64 blz.9789047002574
1e druk
29-11-2011
andere uitgaves beschikbaar
De kritiek op het Angelsaksische systeem neemt toe. Dit boekje geeft uitleg over het alternatief: het Rijnlandmodel, waarin aandacht voor alle betrokkenen centraal staat. Meer
paperbackEngels351 blz.9781119121640
3e druk
25-9-2015
This 3rd edition has been revised and updated throughout to reflect the current thinking in strategy in view of the current economic and business climate. Meer
gebondenEngels300 blz.9780470560457
1e druk
'One Strategy' daagt de traditionele opvattingen over de strategie en operationele uitvoering uit. Steven Sinofsky, manager van Microsoft, en Marco Iansiti, professor van Harvard Business School, beschrijven hoe u innovatie stimuleert door de mogelijkheden van strategische kansen aan te laten sluiten op de impact van de operationele uitvoering. Meer