Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands304 blz.9789043024631
4e druk
Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Meer
67% KORTING
paperbackEngels96 blz.9789490314217
1e druk
20-6-2014
Kennisontwikkeling omtrent nieuwe business- en verdienmodellen voor 3D printen is tot nu toe een ondergeschoven kindje. Dit boek vult deze lacune. Meer
paperbackEngels308 blz.9780470120477
4e druk
This bestselling, up-to-date guide shows you how to start your own import/export business, from researching a raw idea to a successful launch to ongoing, profitable business operations. Meer
paperbackEngels280 blz.9789043035705
2e druk
3-8-2017
When a company initiates export development, it is essential to follow a systematic strategy formulation and decision-making process. Meer
e-bookNederlands9789079445639
1e druk
9-4-2014
Een frisse blik op de beste ideeen van de belangrijkste managementdenkers Meer
paperbackEngels255 blz.9798301535567
1e druk
5-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
This book is a comprehensive guide structured into four steps. These steps are designed to be followed sequentially, from the initial feasibility study, through choosing the appropriate Route-to-Market, up to establishing an efficient visibility strategy in new regions. Meer
paperbackEngels160 blz.9780141016405
1e druk
27-1-2005
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger gemeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? Meer
e-bookNederlands300 blz.9789461278371
3e druk
26-7-2018
andere uitgaves beschikbaar
In 'Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen' vindt u een overzicht van de 22 belangrijkste modellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie te komen. Meer