Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands452 blz.9789024400584
3e druk
1-9-2021
Handboek Marketing 4.0 laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Meer
paperbackNederlands212 blz.9789001298760
3e druk
15-12-2021
Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement en maakt het verkoopproces inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands182 blz.9789001875374
7e druk
24-1-2017
Alle vormen van bedrijfscommunicatie komen aan bod: van direct mail tot jaarverslag, van persbericht tot ghostwriting, tot het effectieve gebruik van nieuwe media. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789043035057
4e druk
9-8-2019
'Zakelijke communicatie - Schriftelijk' is een toegankelijk en eigentijds studieboek dat de student, naast de noodzakelijke theoretische inzichten, veel praktische schrijftips aanreikt. Meer
paperbackNederlands9789046903230
1e druk
28-8-2012
Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau. Meer
paperbackEngels312 blz.9780471716761
In 'The ultimate guide to network marketing' beschrijft netwerkmarketing goeroe Dr. Joe Rubino een grote variëteit van bewezen bedrijfsopbouwende technieken van de meest succesvolle netwerkmarketing leiders van het vakgebied. Meer
paperbackEngels186 blz.9781614485025
1e druk
3-3-2016
This book is for everyone who needs to write copy that sells - including copywriters, freelancers, and entrepreneurs. Meer
gebondenNederlands296 blz.9789082764642
1e druk
11-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit grote praktijkboek gaat dieper en praktischer in op business-to-business-acquisitie met de Par5 methode. Tot de nok toe gevuld met stappenplannen, voorbeelden, best practices en innovaties. Meer
paperbackEngels285 blz.9780470538807
1e druk
'Changing the Channel' biedt u een gedetailleerde kijk op de twaalf belangrijkste afzetkanalen. De auteurs leggen uit hoe deze kanalen werken, alsmede in samenhang met elkaar. Meer
gebondenNederlands320 blz.9789462492820
1e druk
Het compleet vernieuwde Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor nonprofit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om te starten met of veel meer te halen uit sponsor- en fondsenwerving. Meer
53% KORTING
e-bookNederlands352 blz.9789461263452
1e druk
18-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Meer
paperbackEngels292 blz.9781118615843
1e druk
30-11-2013
Goede data analyse kan marketingprofessionals helpen om verkooptrends te identificeren, slimmere marketingcampagnes te ontwikkelen en de impact van campagnes beter te meten. Meer