Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands144 blz.9789089656544
1e druk
16-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt het zo lastig om een businessplan te maken én uit te voeren? De Business Board Methode geeft antwoord op deze vragen. Een ‘Doe Het Zelf’ boek dat je aan de hand neemt om je zakelijke dromen waar te maken! Meer
e-bookNederlands144 blz.9789047018292
1e druk
6-11-2024
andere uitgaves beschikbaar
Mastering de Rockefeller Habits biedt je het gereedschap om de juiste beslissingen te nemen, deze uit te voeren en te checken of het ook echt gedaan wordt. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789047011118
1e druk
15-2-2018
In 'Uber voor alles' legt journalist Rens Lieman de gevolgen bloot van de opmars van on demand-bedrijven als Uber, Deliveroo en Airbnb. Meer
paperbackEngels264 blz.9789024457618
1e druk
18-8-2023
andere uitgaves beschikbaar
In its heyday Google was notoriously anti-management. They stripped managers of their power where they could. Meer
gebondenNederlands304 blz.9789013007534
1e druk
1-12-2012
Er zijn reeds vele boeken over de zin en het belang van het meten van en sturen op klanttevredenheid. Jean-Pierre Thomassen nuanceert in 'Klanttevredenheid, de zin en onzin' echter het belang van tevreden klanten en geeft aan dat tevredenheidsonderzoek wel effectief kan worden ingezet met een positieve Return on Investment. Meer