Filteren
Trefwoord
14 resultaten
gebondenNederlands320 blz.9789024458066
4e druk
11-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Deze praktische gids beschrijft het adviesproces van A tot Z. Aan de hand van talloze richtlijnen, voorbeelden, oefeningen en uitgebreide checklists voert Peter Block je door de vijf fases van advieswerk. Meer
paperbackNederlands528 blz.9789043036252
5e druk
1-4-2019
Het boek 'Marktonderzoek' behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Meer
ingenaaidNederlands136 blz.9789014093079
1e druk
In 'Beweging in veranderende organisaties' bespreekt de auteur een stapsgewijze aanpak voor het werken met vragenlijsten in organisaties. De aanpak wordt rijk geïllustreerd met voorbeelden uit zijn eigen praktijk die laten zien hoe het niet moet, hoe het wel moet en waarom. Meer
gebondenNederlands340 blz.9789081736640
2e druk
31-5-2017
Dit boek gaat over het auditen van management control en hoe dat optimaal bijdraagt aan het realiseren van de organisatiedoelen en het verbeteren van de organisatiebeheersing. Meer
paperbackNederlands9789043036825
1e druk
1-4-2019
paperbackEngels368 blz.9781119551447
12-11-2019
In the tradition of Alex Osterwalder’s global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas. Meer
32% KORTING
paperbackNederlands288 blz.9789043014090
1e druk
5-4-2008
'Statistiek voor Techniek en ICT' is een handboek voor statistiek met een unieke focus op het hoger technisch onderwijs. Meer
paperbackNederlands312 blz.9789001079215
3e druk
4-4-2023
Psychologisch onderzoek en assessment zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Belangrijke beslissingen over mensen worden – gelukkig – steeds meer gebaseerd op de uitkomsten van onderzoek met gedegen professionele instrumenten. Meer
gebondenNederlands194 blz.9789055944538
3e druk
18-2-2015
Dit is geen boek vol strategische raamwerken. Geen 7S-modellen, geen SWOT-analyses, geen nieuwe theorieën over de kernvaardigheden van de organisatie. Meer
paperbackEngels292 blz.9781118615843
1e druk
30-11-2013
Goede data analyse kan marketingprofessionals helpen om verkooptrends te identificeren, slimmere marketingcampagnes te ontwikkelen en de impact van campagnes beter te meten. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789024405695
2e druk
7-6-2019
Marktonderzoek dekt kerntaak P1-K1 van het kwalificatiedossier Marketing, Communicatie en Evenementen. Ook bereidt dit boek voor op het SPL/ECABO-examen Marktonderzoek. Meer
paperbackEngels352 blz.9780190612252
1e druk
25-8-2017
Privacy is one of our most essential values, but popular understanding of it lags far behind the heat the concept generates. It's easy to understand why. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789026731532
5-6-2013
Uit onderzoek is gebleken dat in 40 procent van de gevallen een functionaris vanuit financiën/automatisering (dikwijls de controller) verantwoordelijk is voor het begeleiden van selectie en implementatie van een ERP-applicatie. Meer
63% KORTING
gebondenEngels208 blz.9789047302629
2e druk
11-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
In Making Surveillance Public, Marc Schuilenburg explores the deployment of AI applications, asking who is using them, what their aims are, what outcomes and societal impacts they lead to, and against whom they are used. Meer