Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									10 resultaten
								
								Trefwoord: Dagbladen
				e-bookNederlands384 blz.9789044646054
				1e druk
				29-1-2021
						
						Op 1 oktober 1970 verscheen in Nederland een nieuwe krant: NRC Handelsblad. Het resultaat van een fusie tussen twee oude dagbladen, beide opgericht in de negentiende eeuw, die ten onder dreigden te gaan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands384 blz.9789044654141
				1e druk
				26-1-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Christian Van Thillo is de grootste mediaondernemer van de Lage Landen, maar ook een mysterie. De geheimzinnige Belg is eigenaar van de Volkskrant, AD, Het Parool, Trouw, NU.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands304 blz.9789024425884
				10e druk
				9-4-2019
						
						De auteurs schetsen in elk hoofdstuk de geschiedenis van een medium, brengen aanbod en gebruik in beeld en sluiten af met de wetgeving, brancheorganisaties en te verwachten ontwikkelingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands328 blz.9789044655339
				1e druk
				30-1-2024
						
						andere uitgaves beschikbaar
Rupert Murdoch, oprichter van ’s werelds grootste en invloedrijkste media-conglomeraat News Corp, gaat na zeventig jaar met pensioen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands211 blz.9789059318717
				14e druk
				25-2-2015
						
						Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet.					 Meer
							
			
								29% KORTING
			
				e-bookNederlands356 blz.9789048551699
				1e druk
				17-9-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
De journalistiek is in crisis. Krantenlezers lopen weg, televisiekijkers kijken anders en internet en sociale media verbinden alles en iedereen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands249 blz.9789045705996
				1e druk
				9-2-2017
						
						In het 'Handboek verhalende journalistiek' maken Henk Blanken en Wim de Jong beginnende en gevorderde journalisten vertrouwd met de technieken van de literaire non-fictie.					 Meer
							
			
								
				e-bookEngels154 blz.9789491560118
				1e druk
				13-6-2013
						
						Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands132 blz.9789024417575
				1e druk
				11-12-2015
										
			
						U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt u een werkmethode aan om op een efficiënte manier tot een goed opgebouwd en aantrekkelijk leesbaar artikel voor een vakblad te komen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands188 blz.9789463714266
				1e druk
				7-9-2023
						
						Nieuwe tijden brengen nieuwe problemen en uitdagingen met zich mee. Denk aan de ontwrichtende gevolgen van pandemieën, de energiecrisis, de klimaatcrisis, de strijd tegen terrorisme of de heropleving van geopolitieke spanningen.					 Meer