Filteren
Trefwoord
7 resultaten
e-bookNederlands176 blz.9789024418732
1e druk
5-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789089657589
1e druk
10-10-2024
Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789020920369
2e druk
11-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Meer
paperbackNederlands672 blz.9789001015688
5e druk
6-3-2024
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789492790439
1e druk
2-6-2023
In 30 lessen, verdeeld over 6 categorieën leer je alles wat je moet weten over het succesvol ontwikkelen en lanceren van digitale producten. Meer
gebondenEngels252 blz.9780471747192
1e druk
Jarenlang hebben bedrijven tegen hun klanten gepraat en dit communicatie genoemd. Nu is er het weblog - een kans voor uw bedrijf om mét uw klanten te praten en hen te laten reageren. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789082298147
1e druk
15-1-2021
Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Meer
28% KORTING