Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands304 blz.9789402711165
1e druk
16-11-2022
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd. Meer
paperbackEngels400 blz.9781787630475
1e druk
23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Robert Iger became CEO of The Walt Disney Company in 2005, during a difficult time. Morale had deteriorated, competition was intense, and technology was changing faster than at any time in the company's history. Meer
paperbackEngels216 blz.9789401437974
1e druk
16-10-2024
With only 23% of the workforce engaged, Verstraete shows how the CARE Principlescan empower diverse generations. She advocates for leadership from the heart -focusing on care, engagement and trust. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789024439096
1e druk
3-5-2021
andere uitgaves beschikbaar
Het boek mist bewust de voorzichtigheid van een wetenschappelijke insteek, want is vooral geschreven voor lezers die creatieve risico’s willen nemen. Meer
gebondenEngels342 blz.9781119147190
1e druk
29-12-2015
For most leaders today, complexity is outpacing their personal and collective development. Most leaders are in over their heads, whether they know it or not. Meer
gebondenEngels270 blz.9781787630468
1e druk
30-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Robert Iger became CEO of The Walt Disney Company in 2005, during a difficult time. Morale had deteriorated, competition was intense, and technology was changing faster than at any time in the company's history. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789462722439
1e druk
21-2-2020
andere uitgaves beschikbaar
Iedereen heeft het iDNA, het innovatie-DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen, want duurzaam innoveren kun je leren. Dit boek leert je hoe. Meer
e-bookNederlands463 blz.9789026357466
1e druk
25-2-2022
De celebritybiografie Het huis Gucci van Sara Gay Forden vertelt het ongelooflijke, waargebeurde verhaal van de Gucci-familie. Alles wat je niet in de film House of Gucci zag, lees je in dit boek. Meer
paperbackNederlands167 blz.9789402172850
1e druk
20-3-2018
CREA voor open blik op kansen en ZENNIG om uit 'goed/fout' denken te stappen, 0/1 denken staat immers haaks op creativiteit. Meer