Filteren
Trefwoord
4 resultaten
e-bookNederlands231 blz.9789401408332
3e druk
19-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Converseren met consumenten staat in dit boek centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789089656445
2e druk
15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie! Meer
e-bookNederlands172 blz.9789462201194
1e druk
1-12-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789054724506
1e druk
8-6-2021
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Meer