Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands150 blz.9789062245567
1e druk
12-9-2022
Hoewel we als maatschappij steeds meer overtuigd raken dat duurzame agrarische producten belangrijk zijn voor een duurzame toekomst, blijft het marktaandeel van de biologische landbouw nog steeds achter. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789461262677
1e druk
20-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Marketeers weten jouw psychologische koopknop feilloos te vinden. Voor je het weet, heb je je laten verleiden om spullen aan te schaffen waar je helemaal niet gelukkig van wordt. Meer
paperbackEngels9789063694630
1e druk
20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld? Meer
paperbackNederlands352 blz.9789463823142
1e druk
22-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek zorgt ervoor dat je op een andere manier naar onze grootste klimaatproblemen gaat kijken – en naar de oplossing daarvan. Meer