Filteren
Trefwoord
11 resultaten
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789037257670
4e druk
16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789087533120
1e druk
9-6-2009
andere uitgaves beschikbaar
Dit handboek geeft u een gedegen en compleet overzicht van ASL 2, een evolutionaire vernieuwing van het succesvolle en breed toegepaste ASL framework. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackNederlands267 blz.9789043041300
5e druk
7-6-2023
Zonder informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. De technologie is echter kwetsbaar en de mensen die ermee werken maken fouten. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789087539900
1e druk
16-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
ASL, application Service Library, is als publicdomain-standaard hét procesframework voor applicatiemanagement. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789087530150
1e druk
24-5-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft een introductie tot het framework ASL 2, een evolutionaire vernieuwing van het in 2001 geïntroduceerde en breed toegepaste ASL framework. Meer
e-bookEngels732 blz.9789075414486
1e druk
21-5-2013
Voor de tester en de testmanager biedt TMap een leidraad om binnen de context resultaat te leveren voor de opdrachtgever. Meer
paperbackEngels226 blz.9789087530815
1e druk
22-10-2019
Dit boek bekijkt de standaard ISO/IEC 20000 en de reikwijdte ervan, evenals de basis voor het concept kwaliteitsmanagement systeem. De basisprocessen worden uiteen gezet en de functies binnen IT service management. Meer
e-bookEngels201 blz.9789401806169
1e druk
14-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services. Meer
paperbackEngels172 blz.9789401803137
1e druk
19-6-2018
Besides the DevOps Professional Courseware publication you are advised to obtain the publication The DevOps Handbook: How to Create World-Class Agility, Reliability, and Security in Technology Organizations. Meer